Fräsch start

Efter helgens trevliga tillställning med tillhörande förtäring i både fast och flytande form så börjar vi denna vecka med ett foto på diverse nyttigheter som pryder köksbordet just nu. Ser inbjudande gott ut, visst gör det?



Blink blink -Theya
Nenne:

Hej!



Vad roligt att du tittade in på min blogg!

Jag har ju gjort detsamma och tycker att du skriver väldigt bra och roligt, så måste du ha en sjukt bra kamera då bilderna är så fina! =)

Har du något tips på en bra kamera? Den får inte vara för stor då jag oftast vill ha den med mej...just för bloggen skull.



Mvh

Nenne

Theya:

Tack Nenne! Vad glad jag blir! Ja du har rätt, jag har en sjukt bra kamera, det går NÄSTAN inte att ta dåliga foton med den, till och med en amatör som jag får till hyfsade kort, jag är väldigt väldigt glad i min kamera. Mejlar dig...

Kommentera inlägget här: