Tulipa och Prunus Accolade

Kan man få för mycket tulpaner? Neee, det kan man inte. Aldrig har mitt hem prytts av så mycket tulpaner, av mig själv köpta eller av andra erhållna, som i år. And i love it! Alla färger har snart blivit representerade här. Trodde ni kanske. Men nädå, det har de inte, inte på långa vägar, det kommer mera.



I går var jag till storstan en sväng. Dotter min och jag satt i Kungsträdgården tillsammans med en enorm massa andra människor, lika törstiga på sol som vi. Vi satt där och åt glass. Mjukglass med chokladdopp. Jag åt också upp hennes glass när hon ätit upp all strössel. Vilken god glass! Vilket gott väder! Vilken härlig dag! Utsikten uppåt, där vi satt, var denna vackert rosa blommande japanska körsbärsträd.


Blink blink -Theya
Nenne:

Vad mysigt och vackert! =)

Anonym:

Tack! Och det var verkligen en mysig och bra dag :)

Kommentera inlägget här: