MM Armband

Var igår en snabbis in på Tullhuset i lilla byn. Med mig hem fick jag detta armband av mjukaste skinn, designat av självaste - ja ni förstår säkert av vem om ni läser det som står tryckt på armbandet. Eller hur? Det finns bara en människa som säger något dylikt. Fru Maria Montazami.


Här kommmer fler roliga citat av denna charmiga och knasiga madame,

”Jag  klär upp mig till allt, till gymmet, till affären,  för andra folk  tittar ju. Dom vill ju inte se någon ful människa som går  omkring”

Vi har ett fantastiskt system. Han betalar allt.  Toppen! (om familjens ekonomi)

”Jag  tycker folk ska klä upp sig när man går bort,  lägg lite effort och ha  lite stil! Kommer du i sweatpants eller  joggingbyxor,  ja, men då  kanske din man lämnar dig”

”Jag lärde mig faktiskt att göra kaffe för ett år sen, så jag har blivit  expert”

”Jag  har hört att man inte ska ha på sig en massa juveler för det  skimrar i  vattnet som gör att hajen blir intresserad av att ta en tugga.  Så inga  juveler idag!”

”Jag älskar tofsar! Eller som vi då säger, tassels, tofsar tycker jag  låter lite tofsigt men tassels låter mer elegant"

”Först  skulle jag betala med mina egna pengar men så tänkte jag, nej,  Cameron (hennes man)  får betala det. Nu börjar jag bli ganska ekonomisk med mina  egna  pengar av en orsak, fast det kommer från samma källa. Jag tycker  det är  jätte kul att spara pengar!”

”4000? Jaah… Dyrt… Men nu är den kudden min i hela mitt liv!”

”Det är lite workout att bädda!”

"Jag tycker man ser ganska ful ut när man tar på läppstift, för vissa  gör så här men jag går mer underifrån så”

"Nu måste jag tänka snabbt, och då menar jag riktigt snabbt"

"Det är lycka att få en såndär riktigt gul ostkrok"


"Jag målar läpparna kanske 50 gånger om dagen, och tro mig, det är ett  heltids jobb"


Gott folk ha en riktigt bra torsdagkväll, snart är det fredag!


Blink blink -Theya
Jacob Bagge:

Tur att man inte är fruntimmer, det skulle jag inte klara!

Theya:

Nä det är väl riktig tur det Jacob. Själv klarar jag det galant ;-)

Kommentera inlägget här: