Iris, försommarens utropstecken!

Tjingeling! Fredag och kväll. Det slamras i köket och en film är på gång. Måtte jag inte somna för tidigt, alltså innan jag ätit. Därefter är det OK att somna. En fredag kväll som denna.

Har köpt en ny parfym, intressant va? Jag tänkte att min vanliga älskade men gamla parfym ska få sällskap, det kan vara kul att variera sig. Har ju försökt med detta tidigare och det har inte fallit väl ut. Skam den som ger sig.

Igår kväll använde jag den första gången, min nya parfym Prada Infusion D'Iris,  men ingen som helst reaktion från mannen min, hmmm. Doften är ljus, solig och somrig med toner av iris, mandarin och cederträ. När jag provluktade på den, jag fick ett sådant där litet provrör nedstoppat i kassen när jag köpte rengöringskräm, då tyckte jag den doftade fräscht, ja det är det ord jag skulle använda för att beskriva den första doftförnimmelsen av Prada Infusion D'Iris. Fräsch.

Så nästa gång vi ses får ni gärna sniffa lite på mig och säga vad ni tycker. Ha en fortsatt fantastisk och trevlig kväll!


Blink blink -Theya
Kommentera inlägget här: