Clean skin

Igår tog vi tåget till storstan. Kollade in dotterns nya lägenhet, åt mat, och shoppade. Mest åt henne. 

Dotter min hade köpt en parfym till sig själv tidigare under veckan och det blev helt fel visade det sig. Men mamma rycker in, så som mammor gör, jag köpte den alltså av henne och därmed kunde en annan inhandlas som förhoppningsvis blev mer rätt för henne.  

Kanske kan denna bli min andra favoritparfym den som jag jagar för att kunna variera min nr 1 favoritparfym med. Jag har ju letat ett tag nu. Den matchar dessutom vår tapet i hallen såg jag, ja inte ytterhallen för någon sådan har vi ju inte utan innerhallen. Tycker själv att den doftar lovande gott. Får se vad mannen min tycker, inte helt oviktigt men det får jag ta reda på när hockeyn är slut på TV.



Cecilia:

Blev parfymen godkänd av "guben"..............

Theya:

Jajamensan! :D

Kommentera inlägget här: