Stallet vid Helgestabodarna

Förra helgen var jag ju barnvakt åt den finaste tioåringen och den goaste fyraåringen, ni vet de som jag är moster till, deras föräldrar var nämligen bortresta på galej. Jag fick då bland annat äran att följa med de små liven till stallet, till stallet där de rider varje söndag och där jag varit förut.
 
Det är ju så tacksamt att få vara där och ta kort, på djur och på barn, finns det något svårare att ta kort på? De, varken djuren eller barnen kan manipuleras och dirigeras hur som helst, är de inte på humör så är de inte. Nu börjar ju både den finaste och den goaste  bli vana vid att jag allt som oftast tar fram kameran och det gäller för mig att fånga ögonblicken...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kategori: Allmänt Taggar: helgestabodarna, hästar, stalltjejer;
Kommentera inlägget här: