Att ha hittat hem

Jag har en busy månad framför mig med resor varje vecka, ja inga nöjesresor inte utan jobbresor. Har precis återvänt från den första. Jag har landat i soffan hemma, hör att fotmassagen är på gång och imorgon är det fredag igen. Känns finfint ska ni veta.
 
Jag har denna resa varit i Lund. Jag bilade ner och samma väg hem genom vårt lååånga land. Jag och bilradion sjöng högt tillsammans, solen sken, vägarna var torra och fina och de nästan 7 timmar resan tar kändes kortare än de låter. 
 
På väg hem, så vill jag ju bara hem egentligen men stannade ändå till en kort stund vid en rastplats vid Gränna, bara för att ta kort. Jag och ett gäng lastbilar stod där och beundrade den fina utsikten över Vättern. 
 
Nästa vecka ska jag ut och flyga, inte så långt bort men ändå, flyga ska jag och det blir till Norge.
 
Men först är det fotmassage, snartfredag-känsla och soffmys.
  
 
 
Kategori: Allmänt Taggar: gränna, vättern;
ɑ n n i k ɑ:

Fin bild :)

Svar: Tack snälla du :-) Fin blogg du har! Den gör vi tummen upp för :-)
Theya

ɑ n n i k ɑ:

SV: hihih, tack! :)

Kommentera inlägget här: