Min bästa vän

Idag har jag varit på en liten tur till Norrköping. Till olika städer, modell större, inte småhålor, som jag ibland besöker i mitt jobb hittar jag ju till utan problem, kan ju läsa skyltar för sjuttsingen, men sedan är det ju ett visst ställe på en viss adress jag ska till, inte lika enkelt. Utan GPS hade jag varit totalt lost. Den visar mig vart jag ska, var jag kan tanka, sova, äta ja allt möjligt. Hur mycket enklare är inte mitt resande sedan jag blev med GPS? Den är min bästa vän, när jag är ute på vägarna. Jag kör igång den det första jag gör när jag ska iväg, och dessutom när jag ska hem också, haha, hem hittar man ju alltid men det är så bra när en röst säger till att nu lilla du ska du svänga av vid nästa avfart, ibland går det fort och vips så har man kört förbi om man inte är uppmärksam. Den där rösten är helt perfekt ju. Jag är galet nöjd över den lilla GPS:en, galet nöjd.

Nu ska jag iväg och nöta löpband. Vi hörs!



Blink blink -Theya
Kommentera inlägget här: