Cravings

Längtar till helgen, som närmar sig med stormsteg. Vi ska äntligen börja leta ny soffa. Det är verkligen dags. De två uråldriga trist beiga Ektorp-sofforna från Ikea som vi har nu, ska bort. De är skitiga, de blir inte fläckfria trots tvätt. De är nedsuttna, trots att vi försöker att inte sitta på samma dyna jämt. De är osköna att ligga i, vilket vi ju gör, ofta. Frågan är nu bara vilken färg? Delikat litet spörsmål, eller hur?

Inte nog med det. Jag har cravings på en hushållsmaskin. Jag har haft det länge och det bara tilltar. Inbillar jag mig att jag ska börja baka? Ja det gör jag. Siktet är inställt på en KitchenAid. Undrar om jag får min vilja fram?


Blink blink -Theya

Monica:

En sånn måste du ha! Livet blir så mycket lättare och roligare i köket med en KitchenAid. Hälsa mannen det :-). Kram Från Monica!

Theya:

Tack Monica, det tror jag också! Vidarebefordrat till Mannen min!

mathilda:

De är både fina och bra! Tycker jag.. eller fina vet jag att dom är och antar att dom är kanon då de kostar en hel del!

Theya:

Ja Mathilda, de finns ju i så många fina färger också och visst, de kostar en del men det finns de som är dyrare ;-) och Monica vet vad hon pratar om :-)

Kommentera inlägget här: