Äntligen hemma

Har gjort mina 5 km idag, på löpbandet alltså. Gick lite trögt men det är bara att nöta på.

Därefter hade vi årets första husmöte nere i källaren där huset har en gästlägenhet. På husmötet diskuteras sopor, folk är urusla på att sortera trots att vi har allehanda containrar för än det ena än det andra. Det värsta jag sett i soprummet var en gammal cykel som stack upp ur containern för metall. Konstigt? Vem tänkte till där tro? Det diskuteras cykelställ, tvättstuga, belysning, portkod, reklam och annat smått och gott. Grannarna är supertrevliga men i källaren är det kallt, brrrr. Jag vill ha värme. Galet va? Därför ska jag gå och basta nu. Ska försöka få med mig mannen min, vi får väl se hur det går, det är hockey på tv...

I nr 19, där bor jag, tre trappor upp.





Värme tack -Theya
Kommentera inlägget här: