Väntar på startskottet

Jag väntar på min kamera som jag köpt. Vill kunna lägga ut egna foton när jag börjar blogga! Jag har inga andra bilder, det är så mörkt mest hela tiden och hur bra foton blir det då? Med en iPhone (3GS) som inte ens har blixt? Inomhus? Vintertid? Näe det blir inte bra, inte lyckas jag i alla fall, inte sådana foton jag skulle vilja ta. Trodde kameran skulle anlända hämtningsstället i min lilla by igår men icke då. Den kommer säkert på måndag, samma dag som julledigheten är slut. Jag som varit ledig hela julen och haft all tid i världen att leka med kameran! Jaja, det ska i vilket fall bli jätteskoj oavsett när den anländer. 

Ska bli så kuuul att blogga, är superladdad! Undrar om jag får några läsare? Hur roligt kan det vara att läsa om mitt totalt ointressanta liv? Det kanske bara blir du F? Ja kanske du också syster T? Då är ni ju i alla fall två :D


Blink blink -Theya

Kommentera inlägget här: