Mera Big Power Meet

Igår var det finbilarnas fincrusing, cruisingen där de riktigt vackra och välskötta visades upp. De åkte sakta förbi den enorma folkmassan, verkar som alla gått man ur huse i lilla byn. För många människor är detta årets happening. Och sen så finns de dom som alltid flyr lilla byn denna helg. Men vi är fler av den förstnämnda sorten, det är jag övertygad om.

Solen gassade och det var nog fler än jag som höll på att smälta bort men jag klagar inte, nej det gör jag inte. Jag gillart.


Micke:

Var där oxo otroligt drag i år ;) Tur ni ahr som bor på första parkett !

Missade dock finbilsparaden med 20 min pga av kö kaos... :)

/Micke

Theya:

Det är ju finbilarna man vill se mest, det andra får man ju på köpet när man som vi bor mitt i det. Tyvärr kom jag aldrig ut till flygfältet, trots att jag gärna ville, kommer ihåg vilket kaos det var att ta sig dit förra året, men jag siktar på ett försök nästa år..



Nu har lugnet lagt sig över stan...

Kommentera inlägget här: