Gotteligotteligott

Idag igen. Hur mycket sånt här gott kan man äta, och hur ofta? Jättemycket och jätteofta, tro mig.


Blink blink -Theya
Micke:

Skitsnygg blogg o vilka kanonbilder ... Rolf som tipsade om din sida ;)



"Seco" Micke

Theya:

Haha, jasså det gjorde Rolf, den rackarn. Två proffsfotografer som tittat in här, oj oj.



Men tack Micke nu är du bra snäll. Mitt fotograferande är ännu i sin linda. Har kollat in din sida och fy vilka grymma foton! Heelt sjukt fina! Jag är imponerad! Jag har lite att jobba på innan jag når din kaliber om jag någonsin gör det. Blir inspirerad så tack för det.



Adressen till din sida, som du angett i din kommentar pekar ju på en sajt som inte finns, och smart som jag är ;-) så förstod jag att du skrev w istället för e (de ligger ju brevid varandra) så då hittade jag rätt i alla fall.



Mickes fina foton kan man alltså se på http://www.deja.se/photo

Kommentera inlägget här: