Otroligt men sant

Idag har det varit och är kalas för hela slanten, eller säger man kalas när det handlar om en 20-åring? Tillställning kanske är ett bättre ord? Nej jag vet inte, men oavsett, dotter min fyller 20 år idag. Helt otroligt, om du frågar mig, men ändå sant. Min lilla lilla solstråle...

Släkten var hemma hos oss och grattade dotter min. Vi trängde ihop oss i vår lilla lägenhet, åt mat, drack vin, drack kaffe, åt tårta, öppnade presenter, sjöng ja må hon leva och allt det där som hör en födelsedagsfest till.

Inte nog med detta. Dotterns pojkvän och sambo har en butik i Stockholm, Flying A Vintage, och de har releasefest för sin webshop som öppnar när som helst. Releasefesten hålls på klubblokal Å2 i lilla byn, just idag, och där är dotter min nu och dit är jag på väg, för lite mingel, som man säger.





Trevlig kväll -Theya
Kommentera inlägget här: