Min gröna mil

Tant är nöjd. Två gånger denna vecka har det blivit en mil. Grön mil. Jag går i de brutala branta uppförsbackarna men för övrigt joggar jag hela vägen. Springer gör jag inte, det är att ta i. Än så länge springer jag inte. Men snart så.

Det är ju så sanslöst underbart skönt väder, helt perfekt att jogga ute nu. Är glad att jag nötte löpbandet alla dessa mörka vinterkvällar. Är oerhört glad för det.

Nu ska jag kasta mig ner i soffan och kolla på en av semifinalerna i Eurovision Song Contest. Får se om jag måste ta fram skämskudden eller inte. Jag tänker för övrigt inte röra mig någonstans ikväll, jag ska fortsätta och vältra mig i soffan med täcket i ett virrvarr runt kroppen, hela kvällen, jag ska ligga där och dricka grapefruktjuice och insupa Runners World som damp ner i brevinkastet idag. Fett.


Blink blink -Theya
Fredrik:

Vissa har det bra och slappar i tv-soffan, andra sitter i ett dragit kontorsrum och brottas med databaser m.m. fram till småtimmarna för att sedan sova några timmar på ett onödigt lyxigt lägenhetshotell i fashionabla Hallonbergen Centrum. Visst ÄR det synd om mig.



Puss

Theya:

Ja jättesynd om dig. Faktiskt. Skulle inte vilja byta. Men ni är så duktiga och vips så är du hemma igen, i soffan, med mig :D



Puss och kram. Dröm sött, helst om mig :D



Kommentera inlägget här: