Twistar en lördagkväll

Ja vad ska man säga? Här sitter vi nu, vid en varsin dator men ryggarna mot varandra och varsin påse med godis i näven. Twistpåsen är mannens och naturgodis blev mitt val för denna afton. Hans godis ser godare ut, jag vet.   

Jag var på galej igår kväll, kom hem sent och har nu bara en väldigt lugn och soft lördagkväll hemma. Saknar emellertid min hörna i soffan, den som jag brukar ligga och vältra mig i med ett gammalt täcke med ett lika gammalt men ack så skönt och mjukt påslakan. Soffan den ligger ju i bitar i vårt sovrum tillsammans med vardagsrumsbordet och TV:n. Ett tag till. Jag vill tro att det är bara ett litet tag till. Sen, sen så kommer jag att kunna titta på Så mycket bättre på TV från min favorithörna istället för på TV4 Play i sängen i mobilen eller vid datorn. Snart så.



Kommentera inlägget här: