Kameraväska

Jag har ju alltid min kamera med mig, ni vet, det finns vissa saker jag bara inte lämnar någonstans, de följer mig vart jag än går; mobil, nycklar, plånbok och i mitt fall även min kamera.
 
Efter att jag fått lämna in den, kameran alltså, på reparation och vara utan den i nästan sex!! veckor så inser jag att jag inte kan ha den slängandes hur som helst i min vanliga handväska. Den kameraväskan jag köpte förut för att ha den i är ju så ful, ni vet en sådan där fyrkantig traditionell kameraväska, och att släpa runt på den och handväska fungerar inte för mig har jag märkt, jag försökte men det gick inte. Så vad har jag gjort? Jo jag letade som en tok, tänkte att det kan inte vara bara jag som vill ha med mig kamera och är kvinna. Hittade till slut en sajt som säljer kameraväskor som är en kombination av handväska och kameraväska. I den väskan som jag till slut valde finns fickor ämnade för både kamera, objektiv, minneskort, extrabatteri, laddare, till och med en ficka för en iPad SAMT för nycklar, plånbok, smink och annat sånt där som vi kvinnor inte vill ha i jackfickor, innerfickor eller i byxfickor. Och sist men inte minst, den är snygg! Och jag är så nöjd så nöjd.
 
En väska för allt! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kategori: Allmänt Taggar: handväska, kameraväska, väska;
Kommentera inlägget här: