Det där stället som heter Gudagott

Jag lovade ju i detta inlägg att jag ska visa foton från det där vackra stället som jag varit på och här kommer ett axplock av den enorma mängden foton jag tog, gissa om det var svårt att sålla ut? Ganska svårt, minst sagt.




 














Ingrid:

Var ligger detta underbara ställe?

Maria:

Måste bara få säga det jag tänker varje gång jag tittar in på din blogg - du skapar fantastiskt bra bilder. Dina bildskildringar av verkligheten omkring dig andas en sån finstämdhet, och jag gillar dem skarpt. Du är visst fotograf! Hälsningar Maria (Jonas kusin!)

Theya:

Ingrid, det heter Gudagott och ligger ca 2 mil utanför Västerås (Frösåker). Där låg tidigare en vikingaby som brann ned för nästan ett år sedan. Nu har de byggt upp verksamheten igen, visserligen inte en hel by utan det är ett jättestort hus men stilen är a´la viking :-)



Det var oerhört fint. Och lämpar sig för gruppaktiviteter av olika slag, konferanser, kurser, bröllop och liknande, det är inte för privatpersoner.



Theya:

Maria, men åh vad glad jag blir, roligt att höra, verkligen :-) Tack så mycket!

Kommentera inlägget här: