Träskor och stövlar

Har trots det fina vädret varit på stan och rantat runt och det kan jag säga att det var jag inte ensam om att göra. Varenda västeråsare verkade vara ute på ärenden, speciellt ärenden som hade med trädgård och grillning att göra.

Men jag visste vad jag skulle ha och var snabb  och effektiv. Kom hem med både träskor och stövlar (japp, stövlar tänker jag använda fast det är sommar, tycker det är snyggt med klänning och till det stövlar på brunbrända bara ben). Kom hem med ett stort vitt mjukt satinlakan, lite nya kläder (jihuu!) och annat smått och gott. En ny matta till balkongen inhandlades och blomjord. Ja balkongen ja, det är dags att göra iordning den. Har förberett allt utom att köpa själva blommorna (ja och sedan är ju vaxningen av plåten kvar förstås) men nästa helg ska den bli helt klar. Denna helg hinner jag inte. Ska nämligen iväg imorgonbitti på en liten tripp till Göteborg. Berättar senare vad jag ska göra där.

Er önskas en finfin fortsatt lördag och senare ikväll när det gäller, visst hejar vi på Loreen?





Kommentera inlägget här: