Vi är beredda

Idag var en särdeles härlig, solig, lat och skön söndag. Dagen innan imorgon.
 
Vi tog bilen och åkte ut på en liten söndagsutflykt, jag och mannen min. Vanligtvis åker vi och tittar på något och där passar jag på att fotografera lite men nu åkte vi faktiskt iväg endast för att fotografera, ja och sedan skulle vi ju handla lite också.
 
Måste bara säga att; mannen min är så tålmodig så tålmodig. Han väntar snällt på mig när jag kryper omkring och gör de mest konstiga saker på de mest konstiga ställen. Han stannar snällt  bilen när jag hojtar där, där vill jag ta kort. Han hämtar saker åt mig. Han håller saker åt mig. Han kollar så att ingen bil (eller något annat för den delen) kommer och kör över mig. Han förbereder en förklaring till bonden om han skulle dyka upp och undra vad i hela världen vi håller på med i hans vetefält. Han kastar upp ett paraply när jag ber om det. Så snäll. Min klippa.
 
Vad vi är beredda på?
 
På regn.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kategori: Allmänt Taggar: paraply, regn, vetefält;
Kommentera inlägget här: