Alla hjärtan

Jag hör mannen min komma hem, han ropar till mig där jag sitter vid datorn inne på vårt så kallade kontor du får inte komma ut i köket....
 
Jag hör prassel, vatten spolar och ett allmänt slamrande. Sen, efter ett tag, nu kan du komma hit...
 
Jag möts av en jättejättefin bukett blommor på bordet och en liten fin påse med runda chokladbollar som jag inte sett förut men som får mig att omdelbart börja dregla. Så snäll han är, han vet vad jag tycker om, det gör han.  Och inte nog med det, han börjar omgående att laga middag, inte någon sedvanlig middag, nä det lovades något extra gott och något utöver vanlig middagsmat. Kan knappt bärga mig.
 
På jobbet finns en tjej som heter Madeleine, hon är så söt och snäll som ställer upp och låter sig fotas av mig, jag är tacksam. Bilderna nedan är alltså från jobbet, inte blommorna jag fick av mannen min.
 
 
 
 
 
 
Och jo, jag har köpt en liten present till mannen min, det har jag. Och jag har gömt den väl men inte mer än att han kommer att hitta den lite senare.
 
Surprise!
Kategori: Blommor Taggar: allahjärtansdag, tulpaner;
Fredrik:

Var?!

Kommentera inlägget här: