Ska be att få presentera - Scilla och Iris

Jajamensan, jag gjorde det! Bad helt vilt främmande människor om att få låna deras tid och deras i detta fallet hund, ja faktiskt två hundar.
 
Hundarnas matte stod där på spåret med två koppel i sin hand när jag kom förbi med kameran hängandes på magen. De såg ut att vänta på något, både Scilla och Iris spejade ivrigt med ansiktena vända bort åt samma håll och deras matte likaså. Det visade sig att deras husse var iväg till bilen för att hämta bajspåsar och det var det som de väntade på och det var också då jag passade på. Får jag ta kort på dina hundar?  Matte sa inte bara ja utan hon var entusiastisk och engagerad.  Den ena hunden har ljusare öron och om jag inte minns helt fel så är det Iris och därmed är den andra Scilla. Haha det var såå roligt.
 
 
 
  
 
 
 
  
 
Kommentera inlägget här: