Resfeber

Imorgon är det dags. Och jag känner mig otroligt förväntansfull, och rastlös, jag vill ju bara iväg nu. Är det den känslan som kallas för resfeber?
 
Väskorna står i sovrummet, öppna, halvpackade och bara väntar på att de sista kläderna ska läggas i, och necessären, och hårborsten och ja...jag glömmer säkert någonting men har man bara pass, biljetter och plånbok så klarar man sig för övrigt. Och mobilen så klart, den får man bara inte glömma, och laddaren till den, och sandalerna, och ja....
 
Tror jag få ta och försöka titta lite på TV nu, så att kvällen skyndar sig förbi. Imorgon klockan ett hämtas sonen och sedan bär det av till Arlanda där vi möter upp dotter och därmed  kan äventyret börja, vi är då samlade och vi är på väg.
 
N E W  Y O R K - here we come!
 
Men nu får ni kika på lite foton jag tog i söndags på min lilla promenad. Fint att bo vid Mälaren. Så väldigt fint. Glad att vi gör det.
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
Kategori: Allmänt Taggar: brygga, båtar, hamn, vatten;
Kommentera inlägget här: