Ny doft

Oj oj vad jag är nöjd över denna doft. Ni vet ju att jag jagar en parfym som ska vara ett alternativ till min vanliga doft, ni vet Lancômes Poeme som jag skrivit om tidigare bland annat här. Jag har provat en massa olika och visst har de doftat gott allihopa, den senaste jag testat är denna. Den doftar mycket fräscht men är dessvärre så himla vanlig, känner dess doft ofta och det på andra än på mig.
 
Men nu ni! En exklusiv doft har hittat hem till mig, en som inte finns att handla överallt, i Sverige till exempel bara i Stockholm (på NK, i deras egen butik på Mäster Samuelsgatan och i en butik på Krukmakargatan) och Göteborg. Och jag är sååå nöjd. Bara förpackningen som den kommer i har hög wauw-faktor. Men doften, åh! Det finns ett stort antal att välja emellan men jag valde den som heter Blanche, lite blommig, lite träig, en aning söt och sååå fräsch. Me like!
 
 
 
 
 
Kategori: Allmänt Taggar: blanche, byredo, parfym;
Kommentera inlägget här: