Mätt på årets Power Big Meet

Såg fin-cruisingen i fredags, i gassande sol och bland så många andra så jag misstänker att det var rekord. Sedan spanade vi en kort sväng igår kväll också, men då hela evenemanget håller på i flera dagar var det ganska avslaget när vi vid midnatt gick ut för att reka in de bilar och folk och ståhej som då inte kvalar in till fin-cruisingen utan mest bara till... tjaaa - cruisingen. Men inte ens de mest entusiastiska orkar hålla sig på topp hela veckan. Tror bestämt att i år var det fredagen som var peak. var det ett kackalorum utan dess like vill jag lova, helt makalöst.
 
Men i alla fall, igår satt vi i vår trädgård innan vi rekade det där som var ganska avslaget, vi satt och grillade, pratade och skrattade. Träffade på nya och gamla bekantskaper. Hur trevligt som helst.
 
Vilken start på min semester; Power meet, sommarvärmen som kommit fram ut gömman precis lagom när jag slog ned locket på min jobbdator, och sedan grillfest med goda vänner.  Kunde knappast börjat bättre.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kategori: Allmänt Taggar: grilla, power meet;
Kommentera inlägget här: