Brasserie Stadsparken

 
Ett nytt ställe har slagit upp portarna i min stad. Ännu ett ställe att mätta sig på - att svalka sig på - att släcka törsten på eller att bara hänga inom. Det senaste tillskottet ligger på krypavstånd från oss och är så himla jättefint. God var maten, stämningen avslappnad och öppettiderna generösa.
 
Jag är stolt över Västerås som ståtar med så bra restaurangutbud. Ja det är jag.
 
 
 
 
 
 
 
Älskar Västerås:

Hej,

Surfade in på din blogg från iPhone och när jag klickar på "om mig" så dubblas sidan och blir oläsbar. Hälsningar

Svar: Hej!Vad roligt att du tittade in :) och vilken fin sida om Västerås ni har.
Jag har bloggen på blog.se och mallen som jag använder är sisådär. Men tack i alla fall för din input, ska se om jag kan göra något åt det.
Theya

Kommentera inlägget här: