Allt om en fotoblogg

Jaa hörrni, jag har en blogg, men inte för att visa outfits, eller inredning, inte för att ta ställning till saker, inte för att  prata politik eller överhuvudtaget uttrycka åsikter av vikt, såklart har jag sådana. Inte heller har jag en blogg för att skriva av mig, och vända ut och in på mig själv inför anonyma läsare. Jag har inte en blogg för att berätta om vad jag äter eller vad jag gör varje dag, så spännande liv har jag inte. Allt det och oändligt mycket mer finns det ju bloggar för därute, precis allt!
 
Varför har jag en blogg då? Mest har jag en blogg för att visa mina foton, ibland med lite text till och ibland med mera text till. Det finns ju andra, bättre forum för att visa foton, jag vet. Men förstår ni, jag gillar att skriva också, faktiskt. Trots att min text inte uttrycker något viktigt och inget särskilt personligt, så tycker jag om att skriva. Men vem jag är det får ni aldrig veta genom denna blogg. Mig lär ni inte känna via den här kanalen.
 
Jag hoppas däremot att mina foton uttrycker något. Om mig som person? Kanske litegrann, så mycket som min integritet tillåter.
 
Bjuder på lite naturbilder från min promenad idag. Tråkigt, jag vet. Men that's how it is.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Emilia Åkerberg:

Så fina bilder!

Svar: Tack snälla du! :)
Theya

Kommentera inlägget här: