Dofta gott

När jag var till frissan sist så visade det sig att hon inte bara klipper bra, hon är också en parfymör, nåja nästan. Hon kunde i alla fall känna vilken parfym jag hade på mig den där dagen jag var där för inte så länge sedan. Och det kan jag inte minnas ha hänt någon gång hittills. Av alla gånger jag fått höra hur gott den doftar så är det ingen som känt exakt vilken doft det är, utom min frissa. Jag har i ett tidigare inlägg skrivit om den, om Poeme, och även om mina försök att hitta en till parfym som jag kan variera med, nu senast med Prada Infusion D'Iris.

Men vet ni vad? Hon sa att, min frissa, och detta utan att jag sagt något, att jag nog skulle gilla Burberrys klassiska parfym! Åhåå. Nu är Poeme en blommig doft och Burberrys en fruktig, men det kanske gillas ändå, jag måste ju prova nu när fått ett förslag av någon som verkar veta vad hon pratar om.

Så idag, kära ni, när jag promenerade hem från jobbet genom stan så inhandlades den. Mannen min är på galej ikväll och vet inte något om detta. Hihi, ska testa ikväll och se om jag får någon reaktion från honom den här gången ;-)  Hoppas, hoppas - att min frissa får rätt.

Kommentera inlägget här: